divendres, 27 de juliol del 2007

Presentació

Ja fa temps que tenia ganes d’iniciar un viatge com aquest. Un viatge a través de les meves coses. Quines són aquestes coses? Això em suposarà un repte descobrir-ho. Però és allò que busco.

Quan hom escriu es deixa anar. Sovint perd de vista la por als prejudicis que pot causar envers als altres. I dic sovint expressament, conscient que no sempre és així, ja que darrera el fet d’escriure també s’hi amaga un perill. I em refereixo al perill que suposa que allò que vols expressar no sigui entès pels altres com tu voldries. La paraula escrita pot esdevenir màgia car és responsabilitat de qui l’escriu aconseguir-ho.

Què em proposo iniciant aquest projecte? Precisament anar-ho descobrint dia a dia. El que us puc dir és el que no em proposo: no pretenc fer d’aquest espai un dietari, no busco explicar cada dia allò que em succeeix. Vull un espai meu, un espai per conduir a la meva manera i espero que, poc a poc, vagi adquirint forma i consistència.

1 comentari:

karimali ha dit...

Sospito que alguna cosa no va bé. No puc passar de la 1º pagina. I la foto es horrible, faci el favor. Salut.
PS correu brossa, eh? Ja veus...