dimecres, 22 d’agost del 2007

Nena

No fa massa hores hom m’ha anomenat nena. No puc amagar que m’ha fet certa il·lusió. És que és un concepte tan relatiu! Hi ha persones per les quals sempre seré una nena. N’hi ha d’altres, en canvi, que ja em tracten de vostè. I n’hi ha, també, que decideixen emprar aquest terme amb connotació negativa. Però tant me fa, saben?

Si, després de tot, aconsegueixo que la gent em vegi com una nena, deu ser perquè he estat capaç de conservar aquella frescor, espontaneïtat i esperit infantil tan especial que caracteritza aquests individus tan vius. O com a mínim així m’ho prenc jo. A voltes, m’agrada ser nena; allunyar-me d’una realitat adulta que sovint és esgotadora, que està plena de mal de caps, de preocupacions, de burocràcia inútil per demostrar vagi a saber què.

I no és que fugi de les obligacions, ni dels compromisos cap als altres ni cap a mi mateixa. Ans al contrari, miro sempre de mantenir-me dreta, amb força i de seguir el camí necessari per assolir tots els meus objectius, tant professionals com personals. I saben? No em puc queixar!

I el que pensin els altres tant m’és! I quan dic altres no em refereixo a tothom. Necessito l’aprovació dels més propers, els seus consells, els seus punts de vista. Però aquesta aprovació no és sempre gratuïta. Sovint lluito per aconseguir-ho sense èxit i aleshores miro al meu interior i em pregunto què és més important l’aprovació dels propers o la pròpia. I la resposta esdevé difícil però sempre s’acaba trobant.

4 comentaris:

karimali ha dit...

I no agraïa res a qui res no li ensenyava...
...i el que penseu de mi... ha, ha ,ha,ha...

Salvat-Papasseit

karimali ha dit...

-Sembla que aixó sigui un dialeg entre tots dos. O ningú et llegeix o encara menys s'atreveix a dir-te alguna cosa. No penso extrapolar la questió.i m'encanta quan jugues a ser nena, malgrat que ja sé que no va per ací.Punyetera Leo!

Anònim ha dit...

Otger, no és un diàleg entre tots dos. Encara que m'agrada que siguis aquí.Si mires el dia 1 d'agost hi ha un anònim molt divertit que es dirigeix a tu! jajajajaa

karimali ha dit...

-Doncs miri, le llegit i no m'ha semblat divertit l'imbecil anonim. Sembla un desgraciat amb seriosos problemes amb les dones. Peró tranki, reina.Segur que la seva mamá se l'estima molt.
i aixó es massa pùblic, o sia que ja ens veurem on vosté i jo sabem. (Ahir en Miquel ja m'ho va advertir)
Salam aleikhum!